تبلیغات پیامکی کسب درآمد از طریق خواندن ایمیل و دیدن تبلیغ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسب و کار ودر امد اینترنتی
برای جویای دانش، سربلندی دنیا و رستگاری آخرت است [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   محمد رضا زارع  

سایتی که هم اکنون قصد معرفی آن را داریم دارای بیش از 8 سال سابقه و بیش از 600000 عضو دارد. این سایت برای هر ایمیل تبلیغاتی ک به شما ارسال میکند و شما آن ایمیل را باز میکنید و روی لینکی که خواسته شده کلیک میکنید 0.25 سنت میدهد و برخی مواقه برای هر ایمیل تا 2.5 سنت نیز میدهد! اگر هر سنت را 40 تومان در نظر بگیریم یعنی برای هر ایمیل تبلیغاتی که برایتان ارسال میکند 10 تومان به شما میدهد.

این سایت با کشور ایران و کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد و اکثر کاربران آن از کشور ایران هستند

در این سایت میتوانید با دعوت دوستان خود برای کسب درآمد نیز پاداش بگیرید. زمانی که خواستید پول خود را دریافت کنید میتوانید پول خود را داخل حساب پرفکت مانی دریافت کنید و پس از آن از طریق صرافی های اینترنتی ایرانی پول خود را دریافت کنید. یکی از ویژگی های کسب درآمد به دلار این است که هرروز به قیمت دلار اضافه میشود مانند طلا.

در این سایت میتوانید از طریق روشهای دیگر نیز کسب درآمد کنید مثلا از طریق کلیک روی تبلیغاتی که خواسته شده تا 0.5 سنت (20 تومان) دریافت کنید.

برای عضویت در سایت بسیار با سابقه ی دانکی میلز روی بنر زیر کلیک کنید و برای خواندن آموزش های قسمتهای مختلف سایت ادامه ی همین مطلب را بخوانید.

 

 

 

پس از ثبتنام یک ایمیل برای شما ارسال میشود که پس از کلیک روی این لینک حساب شما فعال میشود. همیشه برای ورود به سایت روی کلمه ی Members که در گزینه های بالای سایت است کلیک کنید تا صفحه ی ورود به حساب کاربری برای شما باز شود.

و اما توضیحات مربوط به قسمت های مختلف حساب:

 

earnings State - در این قسمت می توانید میزان بالانس حساب و دریافت و پرداخت های خودتان را مشاهده نمایید.

Advertising Stats - در این قسمت می توانید اطلاعات مربوط به تبلیغاتی را که در این سایت سفارش داده اید مشاهده نمایید.

Referral Links - دراین قسمت می توانید لینک مخصوص خود را برای جذب زیرمجموعه مشاهده نمایید ( یعنی هر کس از طریق آن لینک ها عضو شود زیرمجموعه شما به حساب می آید.) که شامل لینک ساده - لینک به همراه نمایش بنر و غیره می باشد.

User Account Info - در این قسمت مشخصات خود را در هنگام ثبت نام می توانید مشاهده نمایید و یا ویرایش کنید.  

MembershipUpgrade  - این قسمت مربوط به قیمت های انواع آپگرید کردن در این سایت می باشد.

Your Inbox - این قسمت همان اینباکس شماست که نامه های پولی برایتان به اینجا ارسال خواهد شد.(مهمترین بحش درآمد زایی) این قسمت مربوط به تبلیغ دهنده ها و فروش پکیج های آپگرید ویژه انها می باشد

Redeem for Advertising - در این قسمت شما می توانید با توجه موجودی حسابتان در این سایت تبلیغ سفارش دهید.

Paid2Click - در این قسمت بنرهای پولی وجود دارد که با کلیک بر آنها و پس از اتمام زمان مشاهده شما مبلغ آن را دریافت خواهید کرد. (اصلی ترین بحش درآمد زایی)

Contest PTC - این قسمت نیز دارای بنرهایی می باشد که البته این شما بابت کلیک بر این بنرها پولی دریافت نمی کنید اما در اینجا بعد از هر 250 کلیک ، نفر آخر 5 سنت برنده خواهد شد. در این صفحه یک کنتور وجود دارد که با هر بار رفرش صفحه تعداد کلیک باقیمانده تا عدد 250 را نشان می دهد ،‌اعضا مشغول به کلیک می باشند و ما به کلیک 250 نزدی می شویم حال اگر ما زمانی کلیک کنیم که آن کلیک ، کلیک شماره 250 باشد ما 5 سنت برنده خواهیم و پول به بالانس اضافه می شود .کنتور مجدد ریست شده و دوباره 250 کلیک می شمارد.

Point2lick - در این قسمت نیز شما با کلیک بر روی بنرهای موجود پوینت وامتیاز جمع می کنید و بعدا می توانید با امتیازات خود تبلیغ سفارش دهید.

Advertise Upgrade Ads - این قسمت مربوط به اعضای آپگرید شده می باشد که امتیازات ویژه سایت در اینجا قرار می گیرد. مثلا هر ماه برای اینگونه اعضا امکان ارسال ایمیل تبلیغاتی به اعضای سایت فراهم می شود که لینک سفارش آن در این بخش قرار می گیرد.

Paid2Signup - در این بخش شما می توانید در سایتهای گفته شده عضو شوید. پس از انجام مراحل کامل عضویت باید ان ایمیلی که از طرف سایت مربوطه برای شما ارسال شده و حاوی مشخصات عضویت شما در ان سایت می باشد را در کادر مربوط کپی کنید و آن را ارسال نمایید. ادمین پس از بررسی صحت عضویت مطابق قیمت گفته شده پول به بالانس شما اضافه خواهد کرد.

Paid To Signup Search Country - این قسمت به ما مربوط نمی شود و مخصوص کشورهایی است که به اصطلاح اجازه search دارند مانند امریکا ، انگلیس و ...

اخطار:

اولین نکته این هست که دوستانی که در بخش Paid2Click بر روی تعداد زیادی تبلیغ کلیک میکنند باید مراقب یک لینک موجود در این سایت باشند , لینک به این صورت هست :

Do not click this link

روی این لینک به هیچ وجه کلیک نکنید چون این لینک برای شناسانی نرم افزارهای کلیک کننده هست . سایت این اشخاص متقلب رو از این روش شناسایی کرده و حساب اونها رو میبنده.

نکته دوم : به هیچ وجه وارد قسمتهای

 Paid To Signup USA Only - Paid2Signup Search Country

 نشوید چون این قسمتها فقط برای کاربرانی است که در کشورهای امریکا و انگلیس زندگی میکنند.

عمل نکردن به هر یک از نکته های بالا موجب بسته شدن حساب شما خواهد شد

برای عضویت در دانکی میلز روی بنر زیر کلیک کنید


 
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 اردیبهشت 7
امروز:   2 بازدید
دیروز:   12  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
کسب و کار ودر امد اینترنتی
محمد رضا زارع
من متولد شهریزدم وبرای کسانیکه علاقه مند به کسب و کار اینترنتی هستند این وبسایت را درست کردم امیدوارم بتوانم راهنمایی کوچکی برای عزیزان باشم متشکرم
لوگوی خودم
کسب و کار ودر امد اینترنتی
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
صفحات اختصاص?
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com 
تبلیغات پیامکی RevenueString.com پی کو باکس